•  50 000 tuotetta saatavilla heti toimitukseen
  •  Ilmainen palautus (kaikista EU-maista)
  •  Henkilökohtaista neuvontaa pyörän hankintaan
  •  30 päivän palautusoikeus

Parhaaksi arvosteltu!
ALE
Varasto vähissä!

ELEC TEC

(1)

Parhaaksi arvosteltu!
ALE
Varasto vähissä!

ELEC TEC

(1)

Valitse ominaisuudet:

Kokotaulukot

SEURAAVAT LASKUTOIMITUKSET AUTTAVAT PÄÄTTELEMÄÄN OIKEAN RUNKOKOON JA SATULAN KORKEUDEN:

Maantie/Triathlon Jalan sisämitta x 0,66 = Runkokoko senttimetreinä
MTB Jalan sisämitta x 0,226 = Runkokoko tuumina
Fitness
tai
Jalan sisämitta x 0,61 = Runkokoko senttimetreinä
Jalan sisämitta x 0,24 = Runkokoko tuumina
Hybrid/Touring
tai
Jalan sisämitta x 0,61 = Runkokoko senttimetreinä
Jalan sisämitta x 0,24 = Runkokoko tuumina
Jalan sisämitta x 0,885 = Satulan korkeus kaikilla pyörätyypeillä

Jos mittasi osuu täsmälleen kahden runkokoon väliin, sinulla on kaksi vaihtoehtoa. 1) Valitse pienempi runkokoko, jos pidät kilpatyylisestä ajoasennosta. 2) Valitse suurempi runkokoko, jos haluat rennomman ajoasennon.

Katso videostamme vinkit oikean runkokoon määrittämiseen. Selitämme miten mittaat helposti hartialeveyden, haaramitan ja käsivarren pituuden itse.
Jos sinulla on kysyttävää oikean koon valinnasta, voit kysyä asiantuntijoiltamme!

Katso video nyt!

OVH 3 999,00 € alkaen 3 750,23 

Hinta sis. ALV
plus 89,00 € toimituksesta maahan Suomi

Olet tilaamassa vakiomallin.
Konfiguraatiotasi ei ole tallennettu.
Jos haluat tilata räätälöidyn pyörän, click here.

klikkaa tästä.

Vai haluatko jatkaa vakio-osilla varustetun mallin tilaamiseen?

Tämä muutos ei ole yhteensopiva aiemman konfiguraatiosi kanssa.
Haluatko silti tehdä muutoksen?

Jatka

Tuotekuvaus

Here comes the electrified trail rocker – here comes the ELEC TEC! Nothing is like it used to be, from now on, an exciting facet is added to mountain biking. The elegant, integrated Continental drive is hidden in a high-quality frame made from 7005 aluminium. This bike wants to be a trail bike and that’s why, we have given it a Rock Shox Yari RC suspension fork with generous 130 mm of travel. A 15 mm thru axle adds stiffness, the fork leaves enough space to ride 29” or 27,5” wheels – you have got the choice! The casual Sunringlé Duroc 40 wheelset features Schwalbe Nobby Nic Evo Snakeskin Apex with wide 2,8 inch plus size. Drivetrain and brake come from SRAM, the SRAM EX1 provides crisp gear changes. The entire system is stopped reliably by a SRAM Guide RE, which has got 200 and 180 mm discs. The ideally integrated Rock Shox Reverb Stealth Dropper post guarantees outstanding riding dynamics. The ELEC TEC will turn your world upside down!

approx. 22,6 kg, may vary by +/- 5% due to manufacturing tolerances, weight for Matt Black/Red Grey frame, size M, without pedals

Ominaisuudet
Runko:
ELEC TEC 27,5"+ e-mountain bike Matt Black/Blue Grey S/M
Etuhaarukka:
Rock Shox Revelation RL Solo Air 130 mm, 15 mm thru axle schwarz/matt 29''
Voimansiirto:
Continental e-bike drive unit/ battery 600 Wh
Kiekot:
Sunringlé Düroc 40 27,5"+, for Shimano schwarz 27,5"
Renkaat:
Schwalbe Nobby Nic Evo, SnakeSkin, 27,5x2,8 27,5x2,80
Kammet:
Continental with RaceFace chainringt 34 t. 170mm
Rataspakka:
SRAM XG 899 8-speed (11-48) schwarz 11-48
Takavaihtaja:
SRAM EX1 8-speed schwarz
Ketju:
SRAM EX1 with Powerlink 8-/10-speed
Vaihdevivut:
SRAM EX1 8-speed schwarz
Jarrut:
SRAM Guide RE 200mm/180mm schw./glänzend
Ohjaintanko:
Race Face Atlas Low Riser 0,5" Rise schwarz 31,8mm
Gripit:
Ergon GA30 blau
Ohjainkannatin:
Race Face Turbine 31,8 schwarz 60mm
Satula:
Ergon SMA30 Comp stealth black
Satulatolppa:
Rock Shox Reverb Stealth incl. remote control - 125 mm of travel schwarz rechts / MatchMaker
Polkimet:
no pedal selected
Arvostelut (1)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)

(1)

Vain sisään kirjautuneet asiakkaat, jotka ovat ostaneet tuotteen voivat kirjoittaa arvostelu. Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi arvostelu.

ELEC TEC 2 27,5"+/29" BIKE NOW!

Väri: 
Matt Black/Blue Grey
Koko:
S/M

Die ersten 1000km haben Rad und Fahrer hinter sich. Ein Traumrad, nach anfänglichen Schwierigkeiten: Die Endspedition lieferte das Rad erst nach längerer telephonischer Diskussion aus, beim Neurad hatte die Leitung der versenkbaren Sattelstütze Kontakt zum Kurbelarm, die Casette war nicht fest mit der Hinterradnabe verschraubt und während den ersten 300km knartze die Schaltung auf den mittleren Gängen 4 und 5 laut und unangenehm. Nach Kettenwechsel und diversen Schmiermitteltests läuft das Pedelec jetzt problemlos, dank hervorragender Laufräder und eines komplett entkoppelten Antriebs auf Stufe 0,sowohl im Gelände wie auch auf Asphalt. Die maximale Reichweite des 618Ah Akkus konnte ich auch bereits austesten: Nach 101km und ca. 1000 Höhenmetern schaltete der Akku automatisch in die 0 Stufe und ich pedalierte die letzten 10km mit reiner Muskelkraft nach Hause, was bei dem Rad, trotz seines hohen Gewichtes gut möglich ist.