Kysymykset ja vastaukset
Tähän olemme keränneet usein esitettyjä kysymyksiä ja niihin vastauksia. Listaa päivitetään säännöllisesti. Löytääksesi kysymykset helpommin olemme jakaneet kysymykset eri kategoreihin.
Asiakastili
-
Miten avaan asiakastilin?
Rekisteröidy kotisivullamme “Rekisteröi“ linkin kautta. Täytä tietosi huolellisesti, varmista vielä tietojesi oikeellisuus. Kestää hetken ennenkuin saat tietosi vahvistetuksi, sillä ne tarkistetaan ennen rekisteröintiä. Yleensä saat vastauksen järjestelmältämme tunnin sisällä.
-
Olen kadottanut asiakasnumeroni, mitä teen?
Siinä tapauksessa, soita hotline puhelinnumeroomme: +49 (0)2871 27 55-55 ja kysy henkilökunnaltamme asiakasnumeroasi.
-
En pysty kirjautumaan sisään tiedoillani, mitä teen?
Jos olet saanut salasanan sähköpostiisi, kopioi se suoraan salasanakenttään Rose kotisivullamme. Varmista, että et ole kopioinut välilyöntejä.
-
Olen unohtanut salasanani, mitä teen?
Rose kotisivullamme on “Kirjaudu sisään” linkki. Sieltä voit myös pyytää uuden salasanan.
-
Olen pyytänyt uuden salasanan, mutta en ole saanut sitä?
Ehkä meidän asiakaskannassa on vanha sähköpostiosoite, jota et enää käytä. Soita hotline puhelinnumeroomme : +49 (0)2871 27 55-55 ja tarkista asia. Henkilökuntamme päivittää sähköpostiosoitteesi. Soita +49 2871 27 55-55 myös vaihtaaksesi vanhentuneen tai väärän osoitteesi.
-
Miten voin muokata tietojani tai salasanaani?
Kirjaudu sisään asiakasnumerollasi ja salasanallasi. Tietosi on tallennettu tilillesi, jossa voit muokata tietojasi.
-
Miksi tilaukseni ei näy netissä?
Tällä hetkellä tilauksia ei näy netissä niin kauan kun niitä käsitellään. Vain valmiit tilaukset näkyvät.
Tilaukset
-
Onko mahdollista saada pyöräni eri varusteilla?
Voit, tottakai, konfiguroida Rose pyöräsi omien toivomuksiesi mukaan. Joka pyörämallin alla on linkki pyöräkonfiguraattorille, pääset myös pyöräkonfiguraattorille ”Huolto”-tabin kautta. Valitse suosikkikomponenttisi koko valikoimastamme. Voit myös kysyä neuvoja asiantuntijoiltamme Rose BIKETOWN:issa tai soittamalla +49 (0) 28 71 27 55 - 70.
-
Kun tilaan pyöräni netin kautta ja valitsen “nouto“, koska ja miten maksan pyörän?
Voit maksaa pyörän kun haet sen. Seuraavat maksutavat ovat mahdollisia: käteinen/ debit pankkikortti (huomio että kortissasi voi olla päiväraja / luottokortti (Visa, Amex, Mastercard) / ennakkomaksu (siirrä rahat pankkitilillemme viimeistään 3 päivää ennen kuin haet pyöräsi). Voit hakea pyöräsi Rose BIKETOWN:ista, Bocholtissa:
Ma – Ke: 10 – 18.30
To – Pe: 10 – 20
La: 10 – 18 -
Täytyykö minun maksaa käsirahaa kun tilaan pyärän BIKETOWN:issa?
Kun tilaat pyörän BIKETOWN:issa ja haluat hakea pyörän sieltä voit maksaa käsirahaa jos haluat, mutta ei ole tarpeellista.
Pyörät
-
Voitteko mitata minut, että saisin sopivan runko koon?
Kyllä, voimme mitata sinut Rose BIKETOWN:issa, etkä tarvitse siihen ajanvarausta. Jos haluat tilata pyörän netin kautta voit antaa meille mittasi.
-
Onko Rosella jällleenmyyjiä?
Myymme pyörämme ainoastaan netin kautta ja kaupassamme Rose BIKETOWN:issa Bocholtissa. Suora myynti antaa hintaedun, joka ilahduttaa asiakkaitamme.
-
Voinko saada pyöräni mukaan kotiin heti tilauspäivänä BIKETOWN:ista?
Rakennamme joka pyörän erikseen, sinun henkilökohtaisten toivomuksien ja sinun mittojen mukaan. Tämä tarkoittaa tietysti tiettyä toimitusaikaa. Siksi yleensä ei ole mahdollista saada pyörää mukaan heti. Joskus voi saada näyttelypyörän mukaan heti.
-
Miten tiedän milloin pyöräni on valmis?
Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen tai tiedon, että voit hakea pyöräsi BIKETOWN:ista.
-
Voinko pyöriä koeajaa kaupassanne?
Kyllä, sinulla on mahdollisuus koeajaa pyöriämme kaupassamme. Emme voi vakuuttaa että meillä on suosikkimallisi oikeassa koossa, mutta soita ennenkuin tulet numeroon: +49 (0)2871 27 55 – 55.
-
Minkälaiset takuut Rosella on?
ROSE-pyöräsi tulee kattavalla takuupaketilla varustettuna. Sinulla on kahden vuoden takuu kaikille osille. Kymmenen vuoden sisällä ostosta korjaamme ilmaiseksi Xtreme-kiekkojen ja toiveidesi mukaan itse rakentamiemme kiekkojen katkenneet pinnat (ei koske muiden toimittajien kiekkoja). Lisäksi rungoilla on viiden vuoden takuu. Takuut ovat voimassa ainoastaan ensimmäiselle omistajalle*, 5 vuoden korvaava takuu (jos kaadut tai joudut onnettomuuteen, saat ostaa korvaavan rungon puoleen hintaan)* ja 2 vuoden takuuta kaikille osille rajoituksetta* (koskee myös kilpapyöräilijöitä ja pyörälähettejä).
-
Voinko varata ajan pyöräkauppiaalle, ettei minun tarvitse odottaa Biketownissa?
Kyllä, voit varata ajan tästä tai soittamalla +49 2871 27 55 55.
-
Kuinka kauan joudun yleensä odottamaan neuvonantajaa jos en ole varannut aikaa etukäteen?
Odotusaika riippuu vähän viikonpäivästä ja asiakasmäärästä. Voidaksemme taata oikeudenmukaisen järjestyksen meillä on jonojärjestelmä hakulaitteella. Ota yhteyttä henkilökuntaan jos haluat hakulaitteen. Hakulaite ilmoittaa kun neuvonantaja on vapaana. Odottaessa voit tutustua kauppaamme tai juoda kupin kahvia. Hakulaite ilmoittaa automaattisesti kun on sinun vuorosi.
-
Voinko palauttaa pyörän!
Sinulla on 30 päivän palautusoikeus vakiovarusteiselle käyttämättömälle pyörälle, kuten muillekin luettelotuotteillemme. Konfiguroiduilla pyörillä ei ole yleistä palautusoikeutta. Näiden pyörien palautusoikeus määräytyy pyörän konfigurointiasteen perusteella. Tiedämme kokemuksesta, että asiakkaat eivät aina pidä omista konfiguroinneistaan. Yleensä löydämme hyvän ja reilun ratkaisun vaihtamalla pyörän osia asiakkaalle sopiviksi. Nämä muutokset tekevät Bike Servicemme (maksuton nouto ja lähetys Saksan sisällä)
-
Do I need an appointment to collect my bike?
We will let you know by email or post as soon as your bike is ready for collection. Then you can enter your desired date and time in the webshop using your customer account.
Mon. – Wed. 10.00 am – 6.30 pm
Thurs. – Fri. 10.00 am – 8.00 pm
Sat. 10.00 am – 6.00 pm
Toimitukset
-
Tietoa toimituksista ja toimituskuluista
Kauppaehdoistamme löydät yksityiskohtaiset tiedot toimituksista.
Tässä toimituskulut yhteenvetona.
* Kenttä on pakollinen
*
Painamalla "spam check" ruutua hyväksyt lomakkeen käyttämisen.
lähetä ...