Näytä tuotteet
Kuukauden palautusoikeus Pyörät kootaan Saksassa Yli 110 vuotta perheperinnettä
Ostoskori
    Rose

    Kysymykset ja vastaukset  

    Tähän olemme keränneet usein esitettyjä kysymyksiä ja niihin vastauksia. Listaa päivitetään säännöllisesti. Löytääksesi kysymykset helpommin olemme jakaneet kysymykset eri kategoreihin.

     

    Asiakastili

     

    Tilaukset

    • Onko mahdollista saada pyöräni eri varusteilla?

      Voit, tottakai, konfiguroida Rose pyöräsi omien toivomuksiesi mukaan. Joka pyörämallin alla on linkki pyöräkonfiguraattorille, pääset myös pyöräkonfiguraattorille ”Huolto”-tabin kautta. Valitse suosikkikomponenttisi koko valikoimastamme. Voit myös kysyä neuvoja asiantuntijoiltamme Rose BIKETOWN:issa tai soittamalla +49 (0) 28 71 27 55 - 70.

    • Kun tilaan pyöräni netin kautta ja valitsen “nouto“, koska ja miten maksan pyörän?

      Voit maksaa pyörän kun haet sen. Seuraavat maksutavat ovat mahdollisia: käteinen/ debit pankkikortti (huomio että kortissasi voi olla päiväraja / luottokortti (Visa, Amex, Mastercard) / ennakkomaksu (siirrä rahat pankkitilillemme viimeistään 3 päivää ennen kuin haet pyöräsi). Voit hakea pyöräsi Rose BIKETOWN:ista, Bocholtissa:

      Ma – Ke: 10 – 18.30
      To – Pe: 10 – 20
      La: 10 – 18        

    • Täytyykö minun maksaa käsirahaa kun tilaan pyärän BIKETOWN:issa?

      Kun tilaat pyörän BIKETOWN:issa ja haluat hakea pyörän sieltä voit maksaa käsirahaa jos haluat, mutta ei ole tarpeellista. 

     

    Pyörät

    • Voitteko mitata minut, että saisin sopivan runko koon?

      Kyllä, voimme mitata sinut Rose BIKETOWN:issa, etkä tarvitse siihen ajanvarausta. Jos haluat tilata pyörän netin kautta voit antaa meille mittasi.

    • Onko Rosella jällleenmyyjiä?

      Myymme pyörämme ainoastaan netin kautta ja kaupassamme Rose BIKETOWN:issa Bocholtissa. Suora myynti antaa hintaedun, joka ilahduttaa asiakkaitamme.

    • Voinko saada pyöräni mukaan kotiin heti tilauspäivänä BIKETOWN:ista?

      Rakennamme joka pyörän erikseen, sinun henkilökohtaisten toivomuksien ja sinun mittojen mukaan. Tämä tarkoittaa tietysti tiettyä toimitusaikaa. Siksi yleensä ei ole mahdollista saada pyörää mukaan heti. Joskus voi saada näyttelypyörän mukaan heti.

    • Miten tiedän milloin pyöräni on valmis?

      Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen tai tiedon, että voit hakea pyöräsi BIKETOWN:ista.

    • Voinko pyöriä koeajaa kaupassanne?

      Kyllä, sinulla on mahdollisuus koeajaa pyöriämme kaupassamme. Emme voi vakuuttaa että meillä on suosikkimallisi oikeassa koossa, mutta soita ennenkuin tulet numeroon: +49 (0)2871 27 55 – 55.

    • Minkälaiset takuut Rosella on?

      ROSE-pyöräsi tulee kattavalla takuupaketilla varustettuna. Sinulla on kahden vuoden takuu kaikille osille. Kymmenen vuoden sisällä ostosta korjaamme ilmaiseksi Xtreme-kiekkojen ja toiveidesi mukaan itse rakentamiemme kiekkojen katkenneet pinnat (ei koske muiden toimittajien kiekkoja). Lisäksi rungoilla on viiden vuoden takuu. Takuut ovat voimassa ainoastaan ensimmäiselle omistajalle*, 5 vuoden korvaava takuu (jos kaadut tai joudut onnettomuuteen, saat ostaa korvaavan rungon puoleen hintaan)* ja 2 vuoden takuuta kaikille osille rajoituksetta* (koskee myös kilpapyöräilijöitä ja pyörälähettejä).

    • Voinko varata ajan pyöräkauppiaalle, ettei minun tarvitse odottaa Biketownissa?

      Kyllä, voit varata ajan tästä tai soittamalla +49 2871 27 55 55.

    • Kuinka kauan joudun yleensä odottamaan neuvonantajaa jos en ole varannut aikaa etukäteen?

      Odotusaika riippuu vähän viikonpäivästä ja asiakasmäärästä. Voidaksemme taata oikeudenmukaisen järjestyksen meillä on jonojärjestelmä hakulaitteella. Ota yhteyttä henkilökuntaan jos haluat hakulaitteen. Hakulaite ilmoittaa kun neuvonantaja on vapaana. Odottaessa voit tutustua kauppaamme tai juoda kupin kahvia. Hakulaite ilmoittaa automaattisesti kun on sinun vuorosi.

    • Voinko palauttaa pyörän!

      Sinulla on 30 päivän palautusoikeus vakiovarusteiselle käyttämättömälle pyörälle, kuten muillekin luettelotuotteillemme. Konfiguroiduilla pyörillä ei ole yleistä palautusoikeutta. Näiden pyörien palautusoikeus määräytyy pyörän konfigurointiasteen perusteella. Tiedämme kokemuksesta, että asiakkaat eivät aina pidä omista konfiguroinneistaan. Yleensä löydämme hyvän ja reilun ratkaisun vaihtamalla pyörän osia asiakkaalle sopiviksi. Nämä muutokset tekevät Bike Servicemme (maksuton nouto ja lähetys Saksan sisällä)

    • Do I need an appointment to collect my bike?

      We will let you know by email or post as soon as your bike is ready for collection. Then you can enter your desired date and time in the webshop using your customer account.

      Mon. – Wed. 10.00 am – 6.30 pm
      Thurs. – Fri. 10.00 am – 8.00 pm
      Sat. 10.00 am – 6.00 pm

     

    Toimitukset

     

    Käyttöohjeet